STAG - 300 plus


Zalety systemu STAG - 300 plus

Mikroprocesorowy sterownik sekwencyjnego wtrysku gazu STAG-300 plus, powstał na bazie sprawdzonego i niezawodnego układu STAG-300. Zmodernizowany sterownik wyposażony jest w unowocześnione oprogramowanie z dodatkową mapą graficzną 3D, umożliwiającą precyzyjne dawkowanie wtrysku gazu w zależności od prędkości obrotowej silnika.

Urządzenie posiada opcję dodatkowej korekty parametrów pracy, w zależności od temperatury wtryskiwanego gazu oraz możliwość podgrzewania wtryskiwaczy gazowych. Samochody z instalacją opartą na sterowniku STAG-300 plus, spełniają normy emisji spalin Euro 5.

Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe o liczbie cylindrów od 1 do 8, w tym: turbo, system dolotowy bez przepustnicy valvotronic; stosowany np. w BMW, full group, półsekwencyjny i sekwencyjny wtrysk benzyny.

Zalety i funkcje sterownika STAG-300 plus:
» mapa graficzna 3D, korekcja od obrotów silnika, wizualizacja graficzna i cyfrowa,
» filtr sygnałów obrotów silnika,
» typ sterowania wtrysków,
» max obciążenie silnika,
» podgrzewanie wtryskiwaczy,
» próg odcinania dotrysków,
» dodatkowe ustawienia wtryskiwaczy gazowych,
» nowe algorytmy pracy na CNG,
» dokładny pogląd parametrów pracy na oscyloskopie,
» intuicyjny sposób kalibracji sterownika,
» całkowicie wodoszczelna obudowa,
» niezauważalny moment przełączania na zasilanie gazowe,
» automatyczne przełączanie na benzynę w przypadku braku gazu (sygnalizowane dźwiękiem)
» przełącznik B/G ze wskazaniem poziomu gazu,
» wbudowany sekwencyjny emulator wtryskiwaczy benzyny,
» utrzymuje kluczowe parametry pracy silnika: moc, moment obrot. na poziomie identycznym jak przy zasilaniu benzyną,
» spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 5,
» sterownik współpracuje ze wszystkimi reduktorami i wtryskiwaczami gazu
» dostępny z końcówkami wtryskiwaczy gazu typu: RAIL, VALTEK, REG, ZAVOLI,