STAG 4


Zalety systemu STAG 4

Zminiaturyzowany mikroprocesorowy sterownik wtrysku gazu. Nowoczesna, zaawansowana technologicznie konstrukcja, bazująca na niezawodnej i sprawdzonej wersji STAG-300. Oprogramowanie wyposażone w opcje dodatkowej ręcznej korekty parametrów pracy w zależności od temperatury wtryskiwanego gazu oraz podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych. Sterownik jest przeznaczony do wszystkich samochodów wyposażonych w silniki benzynowe do 4 cylindrów, w tym: turbo, system dolotowy bez przepustnicy valvotronic; stosowany np. w BMW, full group, półsekwencyjny i sekwencyjny wtrysk benzyny. Wbudowany emulator wtryskiwaczy benzyny zakończony wtyczką typu Europa/Bosch. STAG-4 współpracuje z oprogramowaniem AcGasSynchro.
Zalety i funkcje sterownika STAG-4:
» niewielkie gabaryty sterownika,
» możliwość ręcznej korekty parametrów pracy, w zależności od temperatury wtryskiwanego gazu oraz korekta i podgrzewanie wtryskiwaczy gazowych,
» intuicyjny sposób kalibracji sterownika,
» całkowicie wodoszczelna obudowa,
» niezauważalny moment przełączania na zasilanie gazowe,
» automatyczne przełączanie na benzynę w przypadku braku gazu (sygnalizowane dźwiękiem)
» przełącznik B/G ze wskazaniem poziomu gazu,
» wbudowany sekwencyjny emulator wtryskiwaczy benzyny,
» utrzymuje kluczowe parametry pracy silnika: moc, moment obrotowy na poziomie identycznym jak przy zasilaniu benzyną,
» spełnia wymagania normy emisji spalin Euro 4,
» sterownik współpracuje ze wszystkimi reduktorami i wtryskiwaczami gazu
» dostępny z końcówkami wtryskiwaczy gazu typu: RAIL, VALTEK, REG, ZAVOLI